donderdag 24 mei 2012

Echte stoere jongens....



..... houden van cementwagens, traktors, kiepwagens en vrachtwagens, althans hier in huis wel.
Peuter slaapt nog, kleuter zit op school...... ben benieuwd naar de reacties straks! Kleuter heeft een chronisch tekort aan t-shirts, dus hij kan wel wat gebruiken, maar ik vrees dat peuter ook gaat staan springen om meer..... maar er is nog meer in petto.
Nu heb ik alleen met mezelf afgesproken dat ik eerst de optie "kant-en-klare applicaties van flock- of flexfolie" maar eens ga introduceren op MaMarieke.

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat daar zeker vraag naar is. Ze verkopen toch veelal dezelfde applicaties overal en niet iedereen is handig met folie, denk ik. Introduceer je ook de mogelijkheid om zelf ontwerpen in te sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleuter was er super blij mee! Ben druk bezig om plaatjes om te zetten en hoop dit weekend de eerste serie op de shop te plaatsen. En zelf ontwerpen insturen.... heb je ideeen? ;) Wellicht gaat dat nog komen, maar voorlopig heb ik mijn uren in mijn dag goed gevuld. Maar vragen via info@mamarieke.nl kan altijd, is helemaal afhankelijk van het ontwerp, want moet het wel omzetten en verwerken in het programma wat bij de plotter hoort en daar gaat best wat tijd in zitten. Ben zo een uur bezig met een ontwerp. Overigens zijn deze trucks geen eigen ontwerp, maar gekocht. Die waren speciaal ontworpen en al in het juiste programma en dan nog moest ik wat editten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...