woensdag 16 mei 2012

De kop is eraf....

Tijd voor een eerste bericht ondanks dat mijn logo nog niet af is, ik koud water vrees heb omdat ik deze wereld nog niet ken, nog niet weet hoe ik een blog moet maken..... gewoon een beetje bang dat ik het nooit zal leren. Tegelijk weet ik ook dat het gewoon een kwestie van doen is, dus bij deze.

Wat wil ik met dit blog gaan doen?
Ik wil in ieder geval laten zien wat je allemaal kunt maken met de producten van MaMarieke. Tutorials zullen er zeker ook op komen. Verder zul je al mijn eigen creaties hier kunnen vinden.

Vooralsnog ben ik nog aan het zoeken hoe ik mooie foto's kan maken, dus zullen mijn foto's nu zeker nog geen fotowedstrijd winnen. Maar ik doe mijn best om het steeds te verbeteren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...