dinsdag 8 januari 2013

Janome coverlock

Ik heb een geweldige vent, in heel veel opzichten waar ik jullie niet mee zal vermoeien. Maar hij stimuleerde mij om eind van het jaar nog een "cadeautje" voor mezelf uit te kiezen. Na wat wikken en wegen heb ik mezelf de Janome coverlock 1000xpc pro cadeau gedaan. Helaas nog niet veel tijd gehad om er mee te spelen. Wel maakte ik eindelijk deze legging (patroon Roos 5011) voor dochterlief af. Wat een geweldige stretch steek en mooie afwerking..... ik ben om.

Ohja en natuurlijk zat er een addertje onder het gras....... manlief wilde ook iets voor zichzelf kopen.... technisch lego. De kerels blijven toch echt kinderen he? Zo hoorde ik hem tegen de grootste knul zeggen 
"dit is lego voor grote jongens, zoals papa". 
Ach ze, peuter, grote knul en super-large man hebben er al uren mee gespeeld en veel plezier mee gehad.

9 opmerkingen:

  1. Oh geweldig!! Ik wil er ook een. Hard sparen dus...
    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En met de lego mindstorms krokodil mama de stuipen op het lijf gejaagd. Alle mannen (ik dus ook) rolden over de grond van het lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh das een gaaf kado! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is een mooi cadeau. Heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg, ik heb er ook een... Ik kan je in ieder geval het werkboek van Leonie Vos van Avenirmode Mode aanrader om wegwijs te worden op je cover. Kun je zo bij haar bestellen, Google maar eens... Is ook niet echt duur, ze geeft er ook workshops bij, maar ik heb het boek zelf doorgewerkt... Maar ben zelf nog wel zoekende waar en wanneer ik allemaal kan toepassen hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, super! Laat ons hier maar fijn de nieuwe kneepjes zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi... hoe was je start bij Ineke?

    groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb je even een mailtje gestuurd! Maar super bedankt voor jou uitgebreide antwoord destijds :)!!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...