maandag 23 september 2013

Sponsoring Sancho clubdag en meer

Bijdrage voor goodiebags Sancho

Ik was gevraagd om op de Sancho clubdag, 5 oktober aanstaande, workshop applicaties maken met flockfolie en flexfolie te geven. Helaas gaat dat mij niet lukken door het revalidatieproces waar ik momenteel midden in zit. Wel ben ik sponsor en hebben we dit weekend met z'n allen de zakjes gevuld voor de goodiebag die je ontvangt op de clubdag. Kleuter vond het reuze interessant en wilde dolgraag helpen. Grote knul volgde snel en manlief probeerde de knullen bij te houden. Wat was het gezellig om zo'n klus met elkaar aan de tafel te klaren! 

Ook kreeg ik de vraag van atelier "Geknipt voor U" waar ik al eerder workshops gegeven heb, om nog eens te komen op zaterdag 19 oktober. Je kunt in Utrecht tijdens het open atelier dan kleine workshops volgen, stofjes ruilen, vragen stellen over naaiklussen, producten en materialen kopen etc. Deelname is gratis. Helaas moest ik ook hiervoor bedanken, maar ook voor die dag  zijn er zakjes gevuld voor de goodiebag. 

3 opmerkingen:

  1. Marieke, ze zien er heeel erg leuk uit. Dit weekend gaan Han en ik de goodie bags vullen, dan kan ik je bijdrage in het echt zien. Bedankt alvast namens Sancho ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je niet kunt komen Marieke, maar leuk dat je op deze manier toch meedoet aan de clubdag! Succes met je revalidatie.

    Groetjes Mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al je mannen aan het werk zie ik, dat doe je goed!!! Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...