vrijdag 24 januari 2014

Oud hollands,nieuwerwets flockwerk

Ik had dit jurkje ooit ergens voor 1 euro gekocht, tja dan kan ik het niet laten liggen. Leuk modelletje maar super saai, heel donker paars van kleur, bedacht dat ik dat wel even zou opleuken met wat flockfolie of flexfolie. Eindelijk dus weer eens wat geflockt. Helaas kreeg ik de kleuren niet goed op de foto.
Natuurlijk heb ik het plaatje wat ik uit het ovaaltje gehaald heb, op de achterkant geperst.


FLockfolie applicatie


Wil je ook eens flockfolie of flexfolie uitproberen? Het werkt echt super eenvoudig. Gewoon knippen, persen met een strijkbout en klaar ben je. Voor een handleiding klik je hier


8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Absoluut... maar eerlijk is eerlijk, het kost ook nog wel de nodige tijd om het plaatje zo klaar te hebben..... maar ik vind het wel geweldig!

      Verwijderen
  2. Ze zijn mooi geworden. Ik ben zelf ook overstag gegaan, en heb voor het eerst flockfolie gebruikt. Het knippen vond ik nog wel een gepriegel maar ja, de aanhouder wint....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim, mooi kleurtje ook erbij uitgezocht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...