maandag 22 juni 2015

Resultaat van mijn eerste block actie

Geblockte Seems like old times met Eucalan

Een tijdje geleden heb ik mijn eerste block avontuur gedeeld met jullie. Het resultaat vind ik geweldig! Waar ik echt wat opzag tegen dat werk en niet echt begreep waarom iedereen zo lovend over blocken is, begrijp ik dat nu!

Mijn "Seems like old times" omslagdoek is na een badje met Eucalan en een opspanning van bijna 48 uur, heerlijk zacht geworden, de nodige centimeters groter, nu ruim 2m breed en 1m hoog. Daar ben ik echt blij mee want ik vond hem uiteindelijk toch wat aan de kleine kant. Nu draagt hij heerlijk en voelt veel lichter aan! De steken zien er nog mooier uit. Echt een groot aaibaarheidsfactor heeft hij nu. Voor iedereen die nog dubt om hun haakwerk te blocken, het is echt de finishing touch en brengt je werk naar een kwalitatief hoger niveau!

1 opmerking:

  1. Wauw, mooie kleuren! Ziet er goed uit.... Misschien toch maar eens overwegen te gaan haken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...