zaterdag 12 november 2016

"Sancho goes green" tas

Dit jaar voor het eerst als clublid aanwezig op de Sancho clugdag, voorgaande jaren was ik er als standhouder. 

Het thema van de clubdag was "Sancho goes green". 
Een ruim thema, groen in kleur, groen in hergebruik, groen voor het millieu etc. Ruim voor de clubdag begon was ons gevraagd een tasje te maken en op te sturen. Ik blogde al over mijn bijdrage, zo'n handig tasje wat je op kunt vouwen en mee kunt nemen in je handtas. 

Bij binnenkomst werd er willekeurig aan iedereen een tas, met vulling, uitgedeeld. Zo leuk idee, wat lekkere dingetjes, nootjes, een handgemaakte servet, beker, bestek, flesje water etc. Gewoon praktische dingen voor de lunch en om de dag door te komen. Ik kreeg echt een pracht exemplaar, heel stevig, mooi gemaakt en uiteindelijk won deze tas ook nog eens de 2de prijs! 

Sancho clubdagtas

Mooi he? Ik ben echt een geluksvogel.

Allemaal verschillende blokken met over elke naad in het blok verschillende sierstiksels met verschillende kleuren garen. Wat een werk! Bedankt voor het maken Anita!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...