zaterdag 10 februari 2018

En zo kwam het toch nog goed

Middelste knul wilde heel graag een zelfde trui als zijn grote broer....  
die stoere met die snowboards
er waren nog resten stof.... 
druk met passen en meten....
bedacht dat het eventueel met een deelnaad en colorblock wel net zou moeten gaan lukken....
echt net net net.....
en toen zette ik het mes in de stof.....
nog druk nadenkend dat het goed moest zitten....
en met een enorm snothoofd.....

en toen lag de stof verkeerd *shocking* ,,,,
tekst onderste boven, met als resultaat een serieus pruillipje bij middelste knul.

Maaaaaar ik toverde plots nog een stofje uit mijn voorraadje.....
Zag de blik in zijn ogen....
en ging aan de slag.

En zo kwam het toch nog goed...
wat was hij blij!! 

Abacadabra 180 Lillestoff Vinterdreams, MaMarieke

Het werd hetzelfde patroon als grote broer, maar dan een maatje kleiner. De Abacadabra 180, maat 140 en dan iets versmald en wat verlengd.

Abacadabra 180 Lillestoff Vinterdreams, MaMarieke

Tja en ook hij houdt niet zo van poseren, al heeft hij zijn best gedaan. Het resultaat was alleen minder. Foto's maken is toch een vak apart.... helemaal als het binnen moet gebeuren.
Hier in een onbewaakt ogenblik ging het goed. Druk bezig met het bouwen van hun vakantiehut. 
Gemist? Check mijn fb voor meer details ;)  of volg me op insta @mamariekes. Echt een geweldige hut van lege stof plankjes en lege rollen Vlieseline, folies etc. en heel wat tape.

SnapPap detail label

Ook op deze trui maakte ik een SnapPap label van zo'n SnapPap strook. Gewoon omdat het er tof uitziet en echt zo gepiept is. 

Patroon: Abacadabra 180, mt 140 versmald en verlengd
Stof: Vinterdreams sweat van Lillestoff 



3 opmerkingen:

  1. Kan het wel begrijpen dat ie blij is is een heel gaaf stofje en de trui is erg mooi geworden staat ook leuk op de spijkerbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ! Mag ik vragen waar ik dat abracadabra patroon vind ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even invoeren in google Abacadabra 180 ;) Ik weet het zelf ook niet uit mijn hoofd.Succes

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...