maandag 30 april 2018

Here comes trouble ;)

Dit paneeltje kocht ik begin van het jaar, met in mijn achterhoofd een tshirt voor onze middelste. 

Het was eigenlijk maar een klein lapje en het voorpand kon er dan ook maar net in de lengte uit. Moest niet langer in de kast hebben gelegen, anders had het niet meer gepast.

Regem Sofilantjes Here comes trouble

De middelste gaat prima samen met de Regem van Sofilantjes. Die maakte ik dan ook voor hem.

Brengt me gelijk aan het einde van de Kids Clothes Week. 
Het was een intensieve week, maar ik heb genoten. Elke dag heb ik achter de machines gezeten. Soms een uurtje wat de uitdaging eigenlijk zegt, soms wat langer. 
Zeker voor het hemdjurkje was de uitdaging eigenlijk geweldig, mooie stok achter de deur om verder te gaan.

Wat ik naaide in deze week?

* Lanne hemdjurkje voor dochter
* 2 leggings ook voor dochter
* Billie voor de oudste knul
* Regem voor de middelste knul
* Billie voor mijn grootste kind, manlief ;)

Je begrijpt wel wie er nu aan de beurt gaat zijn ;). Zeker met het oog op de nieuwe uitdaging die morgen alweer start.... 
Me Made May

Stof: Here comes trouble panel en een uni tricot uit de voorraad kast




6 opmerkingen:

  1. Je hebt de uitdaging gehaald, wat een mooie dingen zijn er onder je machine uit gerold! Ben nu al benieuwd wat je voor jezelf gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook :) en wanneer ik er tijd voor ga vinden ;). Nu de vakantie gestart is, is dat toch wat lastiger.

      Verwijderen
  2. Tof paneeltje! En dus ook een geweldig leuk shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof shirt!
    Je hebt erg leuke dingen gemaakt zeg! Hier gaat morgen de school weer beginnen, dus hopelijk kom ik dan ook weer aan naaien toe😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een pech voor de kinderen! Net nou het eindelijk mooi warm zomer weer wordt. Wij hebben gelukkig nog een weekje vrij!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...