zondag 13 mei 2018

Me-Made-May update1

Al 12 dagen heb ik iets gedragen wat ik zelf genaaid heb. 
Super tof vind ik dat! Eerlijk gezegd is het niet heel erg moeilijk... de uitdaging zou met kouder weer heel wat lastiger zijn geweest. Genoeg shirts en jurkjes in de kast om aan te trekken met deze heerlijke temperaturen!


De eerste dag in mei was het fris, heel fris. Dus truien weer. Ik droeg de Kathies Schwester die ik dit voorjaar naaide. De dagen die volgden waren heel wat beter wat temperatuur betreft en zo droeg ik dus 3 dagen op rij t-shirts die ik vorig jaar naaide van een eigen patroon. 
Overigens zag ik nadat ik klaar was met de collages maken dat de data niet meer klopte. Ik ben op 3 mei vergeten een foto te maken... stom stom stom. Dus van 3 t/m 8 mei droeg ik eigenlijk een dagje later.


Daarna volgden jurken dagen. De Elise wrap die ik onlangs naaide van Halla patterns, daarna een simpele Nivalis die ik ook 2 dagen later weer aantrok. Tussendoor droeg ik om de mega hete dag dat het kwik boven de 31 graden hier kwam, een enorme misser.... de Amelia van BellaSunshinedesigns. De jurk heb ik inmiddels al doorgegeven. Ik voelde me er echt een olifant in... sorry geen foto's verder van de misser.


10 mei was het een stuk frisser en droeg ik een Elise wrap die jullie nog niet in zijn geheel hebben gezien. Ik moet nog even goede foto's maken. Ik veranderde er iets aan :).
Op 11 mei vertrokken we richting het bos, spijkerbroek met shirt met 3/4 mouw en bergschoenen waren toen het tenu. Gisteren haalde ik 1 van mijn favo rokjes uit de kast van het klaprozen paneel van Bambiblauw, erop een simpel effen tshirst met een rand van elastisch kant eraan. Ik naaide deze set in september 2016. Ben verbaasd dat ik hem alweer bijna 2 jaar heb... stof is echt nog heel mooi. 

Wat ik vandaag draag en de komende dagen draag? Je gaat het als eerste weer voorbij zien komen op insta @mamariekes.

Daarbij was mijn 2de uitdaging om in ieder geval 1 keer per week alle 5 iets zelf genaaids te dragen. Ik kan jullie zeggen dat dat al 4 dagen het geval is geweest! Heb er geen foto's van, want wil mijn schatten daar niet mee vermoeien.... of eigenlijk een te grote uitdaging om iedereen ook op de foto te krijgen tegelijkertijd ;).
 Volledig spontaan, want de kinderen en manlief kiezen gelukkig zelf hun kleren uit. Hooguit moet ik een klein beetje sturen met lange of korte mouw/broek. Blijkbaar zijn hun favoriete kledingstukken toch de zelfgemaakte shirts. Dochterlief heeft eigenlijk geen andere kleding in haar kast, dus zij doet voor spek en bonen mee ;). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...